2014. augusztus 12., kedd

Bevezető

Megint egy fárasztó nap,menekülés,pakolás 10 órás kocsi út erről szól az életem semmi másról.Csak a folytonos új lakhelyek régi házak jó nagy régi házak ez van csak nekem  meg két ember aki maradt nekem,Emily és az apám.Ja csak egy baj van hogy Emily a világ másik végén van mert ugye bár el kellet költöznünk.Hogy Miért?Mert én vagyok Molly Jhonson akinek az apja ex FBI ügynök,és maradt "pár" ellensége.Akik arra vágynak hogy holtan lássanak minket.Utáltam mindig is a munkáját.Olyannak voltunk mint egy elvált család az apuka havonta egyszer haza jön a gyerek meg marad az anyjával.Ja csak ha apának nem lett volna ez a munkája akkor talán még anya is élne.Csak hát neki ez volt a hobbija hogy az elnök egyet füttyent akkor már is meg kell ölni 100 embert.Hát igen,utáltam mindig is ezt az életet.Emily az aki életben tart nekem ő a legjobb barátom,utána meg jön a Skype.Röviden ez vagyok én.Ha az életemet most ide leírnám nem maradna hely de komolyan 10000 oldal biztos ki jönne belőle.Egy egész forgató könyv.

1 megjegyzés: